بازگشایی مجموعه پازیریک در ایام پاندمی کرونا

پس از مدتی تعطیلی مجموعه پازیریک به دلیل پاندمی کرونا، بازگشایی برای عموم با بالاترین موازین بهداشتی مجددا انجام شد و از این پس می توانیم همچون گذشته و البته با مراقبت ویژه آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

در طی این مدت مجموعه در ظاهر تعطیل بود اما در داخل مجموعه ما وظیفه همیشگی خود را انجام می دادیم و طبق شعار خود مبنی بر بالاترین استاندارد، از حیث بهداشتی مراقبت های ویژه ای را برای مجموعه در نظر گرفته بودیم و در این ایام تعطیلی سراسری به خاطر بیماری کرونا، کلیه بخش های مجموعه را از ایجاد و رشد باکتری، میکروب و ویروس محافظت کردیم و به همین دلیل، از شورای شهر کرمانشاه و اداره بهداشت استان کرمانشاه لوح تقدیر دریافت کردیم.

از این پس برای این ایام جهت رعایت فاصله اجتماعی ظرفیت استخر را نصف و فاصله کمد های تخصیصی به مشتریان را دو برابر کرده ایم. همچنین در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مورد نظر خود، ضد عفونی مخصوص کمدها به صورت مرتب و پیوسته انجام می شود.

استخر پازیریک دارای ۷ مرحله تصفیه آب است که جای هیچ گونه میکروب، باکتری و ویروسی را باقی نمی گذارد، پس با خیال راحت می توانید از کلیه امکانات موجود استفاده کنید. برای آشنایی با این مراحل می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

از جمله سایر پیشرفت های کیفی در این ایام می توان به تجهیز مجموعه به سیستم تهویه مطبوع گاز ازون اشاره کرد که این موضوع در بخش ورود به مجموعه (بخش پذیرش) با وسواس بیشتری صورت گرفته است. گاز ازون در هوا به خوبی پخش می شود و کلیه سطوح را ضد عفونی می کند. مواد شوینده بخش پروتئینی باکتری، میکروب و ویروس ها را غیر فعال می کنند، اما گاز ازون آنها را اکسید می کند و در زمینه ضد عفونی حتی از الکل و مواد شوینده اثر گذاری بالاتری دارد.

اتاق نمک کاملا استاندارد به سایر امکانات مجموعه افزوده شد. اتاق نمک مزایای ویژه ای دارد که از جمله مزایای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– انرژی ویژه ای را به شما می دهد
– بیماری های پوستی را برطرف می کند
– سیستم قلبی و عروقی و تنفسی را بهبود می بخشد که در این ایام ویژه پاندمی برای شما بسیار مفید است. و به همین منظور در این ایام اتاق نمک برای شما عزیزان به صورت رایگان در دسترس است.

مجموعه ی فرهنگی ورزشی پازیریک این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که مثل همیشه مراقب سلامتی شما باشد و در این مسیر اقدامات لازم را انجام خواهد داد. منتظر دیدار مجدد شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *